Feu-vos socis

Per què és important fer-se soci?

El suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa.

Us convidem a participar, tenir un paper actiu en el projecte educatiu de l’escola i conèixer de prop què fan els nostres fills i filles: entre tots ho fem possible.

L’import de la quota és de 36 € per família i es renova anualment. Aquests diners es destinen a gestionar, finançar i promoure una sèrie d’activitats i accions per a contribuir a la millora de la qualitat del centre tant pel que fa al projecte d’escola com a les instal·lacions i que repercuteixen en tots els alumnes.

A més a més, fent-vos socis obtindreu el carnet del Club de l’Ampa amb el qual podreu gaudir d’un munt de descomptes i avantatges que ofereixen, cada vegada més, establiments, comerços i serveis del poble de La Roca.

No us ho penseu! Fem escola, fem família, fem poble!

Què cal fer?

Per a donar-vos d’alta com a socis només cal que accediu al vostre espai del servei de TPV de l’Escola Mogent i feu el pagament de la quota que us surt reflectit a l’apartat de pagaments. Podeu fer-ho des d’internet a www.tpvescola.com o des del caixer ubicat a l’escola.

Recordeu que per inscriure els vostres fills/es a qualsevol activitat d’extraescolar o per fer la comanda de la roba esportiva haureu d’haver pagat prèviament la quota.

Si trieu comprar els llibres a través de L’Ampa, la quota es paga en el procés de compra des de la mateixa pàgina web, www.llibrestext.com, junt amb la comanda de llibres.

Un cop realitzat el pagament, entregueu el formulari, que podeu descarregar més avall, omplert amb les vostres dades al despatx de l’AMPA, deixeu-lo a la bústia de l’Ampa o bé envieu-lo per correu electrònic a info@ampamogent.cat. Això permetrà que pugueu rebre regularment els comunicats mensuals de les reunions de l’AMPA, informacions o d’altres temes del vostre interès.

Descarrega el documentFes-te soci de l’AMPA