Feu-vos socis

Per què és important fer-se soci?

El suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa.

Us convidem a participar, tenir un paper actiu en el projecte educatiu de l’escola i conèixer de prop què fan els nostres fills i filles: entre tots ho fem possible.

L’import de la quota és de 36 € per família i es renova anualment. Aquests diners es destinen a gestionar, finançar i promoure una sèrie d’activitats i accions per a contribuir a la millora de la qualitat del centre tant pel que fa al projecte d’escola com a les instal·lacions i que repercuteixen en tots els alumnes.

A més a més, fent-vos socis obtindreu el carnet del Club de l’Ampa amb el qual podreu gaudir d’un munt de descomptes i avantatges que ofereixen, cada vegada més, establiments, comerços i serveis del poble de La Roca.

No us ho penseu! Fem escola, fem família, fem poble!

Què cal fer?

1.

Accediu al vostre espai del servei de TPV de l’Escola Mogent i feu el pagament de la quota que us surt reflectit a l’apartat de pagaments. Podeu fer-ho des d’internet a www.tpvescola.com o des del caixer ubicat a l’escola. També disposen d’una app, TPVEscola, que us podeu descarregar des del vostre dispositiu mòbil.

2.

Un cop pagada la quota, accediu a la nova aplicació web de l’AMPA socis.ampamogent.cat i registreu-vos omplint les vostres dades al formulari de registre. Podreu actualitzar les vostres dades sempre que sigui necessari o bé realitzar inscripcions a les extraescolars i gestionar-les. Podeu descarregar el full on us n’expliquem el funcionament amb més detall.

Tenir les dades correctes i actualitzades us permetrà rebre regularment els comunicats mensuals de les reunions, informacions relacionades amb l’AMPA o d’altres temes del vostre interès.

Recordeu que per inscriure els vostres fills/es a qualsevol activitat extraescolar o per fer la comanda de la roba esportiva cal pagar la quota.

Entreu a www.ampamogent.cat o seguiu-nos a Facebook, Instagram o Telegram per estar informats.

Descarrega el documentAlta o renovació de soci de l’AMPA